fade smile
REFRESH OWNER TUTOBIES TwiTTER +Follow DBOARD Insta

DISCLAIMER


young girl | 16

footprint



Credits

© Template by Zahra. Basecode by Atiqah and Adila. Best View in Google Chrome

Nak balik kampung
Sunday, 14 October 2012 • Sunday, October 14, 2012 • 0 comments



Assalamualaikum,
 

 
 
Cuti hujung minggu hari jumaat dgn sabtu.Pastu ada lagi pulak cuti cikgu tambah hari ahad,isnin dah selasa. Serius bosan dok rumah :( nak balik kampung... tapi bila fikir balik bagus jugak cuti boleh study sebab hari rabu ada peperiksaan akhir tahun. Grr takut... tapi disebabkan sifat keanak-anakan yang masih ada ni.. rasa mcm nak balik kampung nak main dgn sepupu,main dgn arnab, main bwh pokok asam pastu ada burung berak atas kepala. Bhahaha* gelak sambil tekup mulut bajet habis*
Tak sedar diri betul la kan.. dah tua dah pun nak main mcm budak-budak lagi :P x la tua sgat k.
Sekarang ni focus untuk peperiksaan. Caiyok ^^V
 
see ya.. gomawo sudi baca.. assalamualaikum




0 Comments:


|