fade smile
REFRESH OWNER TUTOBIES TwiTTER +Follow DBOARD Insta

DISCLAIMER


young girl | 16

footprint



Credits

© Template by Zahra. Basecode by Atiqah and Adila. Best View in Google Chrome

Tak Sombong
Monday, 26 November 2012 • Monday, November 26, 2012 • 0 comments



 
\Assalamualaikum/ hello buddys.What's up?Nothing up right? lewl.Ehem entry ni menyentuh sikit mengenai sikap.Taktahu la macam mana nak mulakan ayat... "cuma nak bagitau fatin bukan sombong".Tuh la tagline malam ni act.Fatin sebenar tak sombong cuma tak biasa dengan ramai orang tambah-tambah dengan lelaki.Boleh dikatakan jadi macam batu bila dekat dengan lelaki.. fatin tak senang biasa dengan orang yang fatin tak biasa.Ayat apakah?Dalam family ayah fatin sorang je lelaki.Tak percaya sudahhh... kalau saudara-mara ada la lelaki tapi dah tak berapa biasa dah macam  kecik-kecik dulu.Dulu time kecik semua benda buat sama-sama ehehe.Makan bersama,tidur bersama,bahkan mandi pun bersama *kecik-kecik dulu taktahu malu k* sekarang mna boleh buat dah..dah besar dah.So.... sebab tuh la fatin jadi tunggul bila dengan lelaki.Jangan la kata fatin sombong,sedih taudak :'( kawan dengan fatin berusaha jugak nak kawan dengan fatin walaupun nampak macam sombong tulah lelaki idaman fatin, Cewahhh.Seriusly.. ok? saya tak sombong!!tst kbaii\Assalamualaikum/


0 Comments:

Post a Comment


|