fade smile
REFRESH OWNER TUTOBIES TwiTTER +Follow DBOARD Insta

DISCLAIMER


young girl | 16

footprint



Credits

© Template by Zahra. Basecode by Atiqah and Adila. Best View in Google Chrome

Kenapa ada kesedihan?
Saturday 5 April 2014 • Saturday, April 05, 2014 • 0 comments



Only Allah
 
\Assalamualaikum/. I'm not in good mood actually. Perasaan bercampur-campur, kejap sedih kejap happy kejap bengang.Fatin sendiri pun tak faham dengan diri sendiri. Maybe i need my bestfriend rn....  dah 4 bulan tak jumpa dia. Hope you in good condition and work hard 'knowledge seekers'!!All the best for you.I know you miss me. Ok... I not going to talk about this. Jawab soalan ni. Kenapa mesti ada perasaan sedih?
 
 
Sebagai contoh, bila Allah s.w.t. ciptakan syurga, Allah juga menciptakan neraka.Samalah juga bila Allah lahirkan perasaan gembira pasti ada kesedihan, suka pasti ada benci dan baik pasti ada buruk.
 
 
Allah nak kita tahu bahawa dia sentiasa ada disisi kita walaupun kita sebagai hamba terkadang leka dan melupakanya.Allah tetap sayangkan hambanya, maka dengan kesedihanlah seseorang hamba itu lebih dekat dengan Allah. Allah  akan doa hambanya. Kita dapat mengambil sedikit iktibar melalui kehilangan MH370. Semua umat Islam bersatu menadah tangan memohon daripada Allah s.w.t. Sesungguhnya Allah merindui doa hambanya.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


0 Comments:

Post a Comment


|